چگونه قوانین اشتباه خانواده را اصلاح کنیم؟


اگر می خواهید نابسامانی ها را پایان دهید، باید با رفتار صحیح این الگو های رفتاری نادرست را اصلاح کنید. اینجا بیان شده است که چگونه می توان این قوانین را کنار گذاشت و زندگی جدیدی شروع کرد.                            ۱. کمال گرایی را کنار بگذارید                    پدرتان، شما را مجبور کرده است که همیشه باید تمام موفقیت ...لطفا ادامه مطلب را مشاهده کنید و مشاهده کنید

اگر می خواهید نابسامانی ها را پایان دهید، باید با رفتار صحیح این الگو های رفتاری نادرست را اصلاح کنید. اینجا بیان شده است که چگونه می توان این قوانین را کنار گذاشت و زندگی جدیدی شروع کرد.                          

 ۱. کمال گرایی را کنار بگذارید                  

 پدرتان، شما را مجبور کرده است که همیشه باید تمام موفقیت های ممکن را کسب کنید و مادرتان از شما توقع داشته است که بهترین باشید. هرگز نباید در زندگی اشتباه کنید. داشتن این گونه انتظارات غیر واقعی، قدر شما را نزد خودتان نابود می کند و احساس بی ارزشی به شما دست می دهد. کنار گذاشتن این قانون باید جالب و دیدنی باشد. تنها کاری که باید بکنید این است که یاد بگیرید که احساس خوبی نسبت به آنچه که هستید داشته باشید. لازم نیست همه چیز فوق العاده باشد. هر از چندگاهی عمدا مرتکب اشتباه شوید (البته، کسی را به خطر نیاندازید). لازم نیست به همه ی جزئیات رسیدگی کنید. اگر اندکی استراحت کنید، جهان به پایان نمی رسد. این گونه شما نیز حس خوبی خواهید داشت.                                     

  ۲. قانون “احساساتت را بروز نکن” را ترک کنید                             

ممکن است در خانواده ی شما فقط برخی احساسات قابل قبول باشند. شما هرگز اجازه ندارید ناراحت یا عصبانی باشید. پسر ها حق ندارند گریه کنند و دختر ها باید همیشه بخندند. اگر می خواهید شاد و سالم زندگی کنید، باید تمام احساساتتان را بروز دهید. چاره ی اصلاح این قانون آن است که به خود اجازه دهید که درد ها و رنج ها را احساس کنید. غم خود را با یک لبخند نپوشانید. گریه کنید. فریاد بزنید، بروز دهید. حتما و صددرصد به شما احساس آرامش دست خواهد داد.                              

  ۳. دست از سرزنش کردن بردارید                      

 آیا در خانواده ی خود احساس می کنید روی پوست تخم مرغ راه می روید؟ بدون توجه به این که شما چقدر تلاش کرده اید که خوب باشید، همیشه اشتباهاتی را تکرار کرده اید. چه پدر شما، خانوادتان را ترک کرده و چه مادرتان از پس هزینه های زندگی بر نیامده باشد، شما همواره اشتباهاتی را مرتکب شده اید. آیا خود یا دیگران را سرزنش می کنید؟ هنوز به خانواده ی خود اجازه می دهید شما را سرزنش کنند؟ اگر این چنین است، اکنون وقت خوبیست که بازی سرزنش را پایان دهید. دیگر خود و دیگران را به خاطر چیزی که بر آن کنترل ندارید سرزنش نکنید. اگر دیدید به خاطر انجام کاری، خود را به شدت مجازات می کنید، دیگر به آن فکر نکنید. این بهترین راه وقفه در اندیشه های شماست. روی کار های خوبی که انجام داده اید و چیز های مثبتی که اتفاق افتاده تمرکز کنید.                      

  ۴. به پیشرفت های خود متعهد باشید                      

 به بهتر شدن اوضاع فکر کنید. هدف شما رسیدن به شادی و اصلاح قوانین نادرست خانواده است. حتما و صددرصد از انجامش خوش حال خواهید شد.              

 منبع : کلوب


جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



سه شنبه 20 خرداد 1393